1. Eladó adatai
Név: Doktor Webáruház
Kft.
Székhely: 2360 Gyál,
Károlyi Mihály utca 101.
Levelezési cím: 2360 Gyál,
Károlyi Mihály utca 101.
Nyilvántartásba vevő
hatóság: Fővárosi Cégbíróság
Cégjegyzékszám: 13 09 160416
Adószám: 23575224-2-13
Képviselő: Ferenczi Zoltán
Telefonszám: 06-70-424-7784
E-mail: info@drtuzep.hu
Honlap: http://www.drtuzep.hu
Bankszámlaszám: 11705998-21310445
(OTP Bank)
IBAN: HU31 1170 5998 2131 0445 0000 0000
BIC (SWIFT) KÓD: OTPVHUHB
2. Fogalmak
Felek: Eladó és Vevő
együttesen
Honlap: a www.drtuzep.hu weboldal, amely – többek között- a megrendelés
megtételére szolgál
Megrendelés: Eladó és Vevő
között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő megrendelés
Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a
felek távollétében megrendelés megtételére. Ilyen eszköz alapvetően az e-mail
útján megküldött és a weboldalon vagy a telefonon, szóban leadott rendelés,
amely utóbbi esetben Eladó visszaigazolja Vevő részére a megrendelés tételeit,
alapvetően árajánlat formájában.
Távollévők között létrejött megállapodás: olyan megállapodás, amelyet a megrendelés
szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési
rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg,
hogy a megrendelés létrejötte érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők
közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak
Termék: a Honlap
kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt minden birtokba vehető
forgalomképes ingó dolog, mely a Megrendelés tárgyát képezi
Eladó: a www.drtuzep.hu
weboldalon felsorolt termékek értékesítését végző vállalkozás
Fogyasztó: a Honlapon keresztül,
email útján vagy telefonon megrendelést tevő a szakmája, önálló foglalkozása
vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
Vállalkozás: a szakmája, önálló
foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy
Vevő: Fogyasztó és Vállalkozó
Jótállás: A Vevő és az Eladó között kötött szerződések esetén (a
továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,
3. Vonatkozó jogszabályok
A Szerződésre/Megrendelésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
2011. évi CXX. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)
4.
A honlap használata
A vásárlás nem regisztrációhoz kötött.
A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek
kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg.
A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek listája látható. Ha az
adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek
alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék nevére klikkelve lehet
tájékozódni a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról és
lehetőség van a termékkel kapcsolatos dokumentumok letöltésére is.
Lehetőség van gyártók szerint is termékekre szűrni.
Az Akciós építőanyagok kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék
megtalálható.
A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési
feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen
jelennek meg.
Lehetősége van vakolatok színmintái között böngészni a bal oldalon található Színpaletták menüpontban található vakolatokra klikkelve.
Amennyiben szeretné, hogy munkatársunk megkeresse Önt telefonon, akkor a bal oldalon található „Kérjen visszahívást” menüpontra klikkelve teheti ezt meg.
5. Vásárlás menete
Első vásárlása megkezdése előtt célszerű regisztráltatnia kell magát áruházunkban. Önnek ehhez nem kell mást tennie, mint a regisztráció nyomógombra kattintva kitölteni a regisztrációhoz szükséges adatokat. A regisztrációval hozzájárul ahhoz, hogy adatait a Doktor Webáruház Kft. nyilvántartásba vegye és kezelje az 1992. évi LXIII. törvény előírásai szerint, valamint a jövőben termékeivel, akcióival kapcsolatos információkat juttasson el Önnek. Tudomásul veszi, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adta és írásban bármikor visszavonhatja.
Amennyiben már regisztrált webáruházunkban, de elfelejtette jelszavát, elég, ha a jelszó-emlékeztető gombra kattint, majd megadja a regisztrált e-mail címét, amire rendszerünk automatikusan elküldi önnek a jelszót.
Regisztrálás után rendszerünk belépteti Önt az áruházunkba. Három új nyomógomb jelenik meg ekkor a bejelentkezés helyén.
Ha adatai időközben változtak, bármikor módosíthatja őket az Adataim módosítása fülre kattintva, egészen addig, amíg végleg el nem küldte megrendelését. Aktuális rendelését mindig arra a címre küldjük, amit a rendelés véglegesítése előtt megadott.
A kiválasztott terméket és annak kívánt mennyiségét a „Kosárba” ikonra való klikkeléssel tudja vásárlói kosarába tenni. A „Kosaram tartalma” gombra kattintva mindig megtekintheti kosara aktuális tartalmát, a vásárolni kívánt termékeket tételesen, összegszerűen. Amennyiben Ön több terméket helyez el kosarában egymás után, akkor a legutoljára elhelyezett termék a Kosár tartalma felett külön is megjelenik, zöld betűkkel. A Kosár tartalmát bármikor módosíthatja, törölhet egyes tételeket, módosíthatja a megrendelni kívánt termék mennyiségét.
Felhívjuk figyelmét arra, hogy egyes termékek csak adott mennyiségben, illetve raklaponként rendelhetők, így amennyiben ennek nem megfelelő mennyiséget helyez kosarába, akkor munkatársaink a rendelés feldolgozásának folyamata során telefonon megkeresik Önt és pontosítják rendelését.
Amennyiben az összes, megvásárolni kívánt terméket a kosarába helyezte, akkor a fizetés gombra való kattintással fejezheti be vásárlását. Itt meg kell adnia a számlázáshoz szükséges adatokat. A megjegyzés mezőben jelezheti a rendeléssel, számlázással kapcsolatos észrevételeit, igényeit, kéréseket küldhet el munkatársainknak a szállítással kapcsolatban.
A megrendelés elküldése előtt Vevőnek el kell fogadnia jelen Általános
Szerződési Feltételeket.
Vevőnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt
folyamatosan lehetősége van az általa bevitt adatok módosítására (a böngészőben
a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatók a
bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Vevő felelőssége, hogy az
általa megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen a megadott adatok
alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Felhívjuk a
figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy telefonos elérhetőség
meggátolhatja a vásárlás létrejöttét. Amennyiben a Vevő véglegesítette
rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb
időn belül kezdeményeznie kell a rendelése módosítását. A hibás rendelés
módosítását a megrendeléskor megadott e-mail címről küldött levéllel, vagy
telefonhívással jelezheti Vevő az Eladó felé.
6. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon
folyamatosan történik. Az adott napon beérkezett megrendelések feldolgozásának
átfutási ideje függ az aznap beérkezett rendelések mennyiségétől. A hétvégén
feladott megrendelések csak az azt követő munkanapon kerülnek
feldolgozásra. A megrendelések jellegétől, a kiválasztott termékek
típusától függően munkatársaink a megrendelő telefonos megkeresése után
pontosíthatják a megrendelés adatait
(szállítási költség, szállítási határidő, a megrendelt termékek mennyisége stb.
tekintetében) és ezt követően kerül kiküldésre a számla. Azon rendeléseknél,
ahol teljesen egyértelműen beazonosíthatók a megrendelés feldolgozásához és a
számla kiállításához szükséges adatok és amely esetekben nem merül fel
szállítási költség (pl. telephelyünkön történő átvétel esetében vagy olyan
megrendelések vonatkozásában, ahol a megrendelt árumennyiség ingyenes
kiszállítást tesz lehetővé), a megrendelés feldolgozását követően kibocsátásra
kerül a megrendelés ellenértékét tartalmazó számla. Az elfogadott megrendelés
teljesítési határideje függ a megrendelt termék aktuális elérhetőségétől és a
szállítási feltételektől, amelyről informáljuk a megrendelőt.
Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
7. Árak
A termékekre vonatkozóan a weboldalon feltüntetett árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t. Bizonyos megrendelt mennyiség fölött tartalmazhatják a szállítás költségeit is. Amennyiben külön szállítási költség merül fel a megrendelt termékek összértékén felül, arról Eladó tájékoztatja a Vevőt a megrendelés elfogadását megelőzően.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga. Eladó nem vállal felelősséget a beszállítói által egyik-napról a másikra történő áremelésekért, amelyeket nem volt még módja módosítani weboldalán.
8 . A megrendelt termék ellenértékének megfizetése
A megrendelt termék fizetésének módja
9. Panaszok, reklamációk kezelése
·
Az Eladó a panaszról,
reklamációról jegyzőkönyvet vesz fel, és azt a felvétel napjától számított öt évig,
az arra adott válasszal együtt megőrzi. Az Eladó a hozzá érkezett panaszt a
lehető leghamarabb, de legkésőbb a beérkezésétől számított 30 napon belül
megvizsgálja és arra érdemi választ ad. Amennyiben a panaszra, reklamációra az Eladó
elutasító választ ad, ahhoz írásos indoklást fűz. A megrendelések
teljesítéséből eredő jogvitákat Vevő és Eladó igyekeznek egymás között békés
úton, megállapodással rendezni vagy a megrendelő lakóhelye szerint illetékes
fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulnak.
Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055
Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszám: 06-1-792-7881
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap: http://panaszrendezes.hu/
10. Részleges
érvénytelenség
Ha az ÁSZF valamely
pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a megrendelés további
pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó
jogszabályok rendelkezései alkalmazandók.
11. A fogyasztónak minősülő Vevőt megillető elállási jog és
annak gyakorlása:
11.1. A Vevő – amennyiben a Ptk 8:1. bekezdése szerint fogyasztónak
minősül, azaz ha az Eladó web-áruházában a szakmája, önálló foglalkozása vagy
üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyként árut vásárol – a
létrejött adásvételi szerződéssel kapcsolatos-, a 45/2014. (II. 26.) Korm.
rendelet (továbbiakban: Rendelet) 20. §-ban biztosított, indoklás nélküli
elállási jogát - az erre
vonatkozó egyértelmű, a honlapról külön is letölthető-, vagy a Rendelet 2. sz.
mellékletét képező mintának az alkalmazásával – megtett nyilatkozata útján,
· az árunak-,
· több áru adásvételekor, ha az egyes áruk szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott árunak-,
· több tételből vagy darabból álló áru esetén, az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak
az átvételétől számított tizennégy napon belül akkor gyakorolhatja, ha annak a gyakorlását a Rendelet 29 §-ban foglaltakra épülően, a 11.4. sz. alpontban foglaltak nem zárják ki.
11.2. Amennyiben a Felek között netán olyan adásvételi szerződés kerülne megkötésre, amely szerint az árukat meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, akkor az első szolgáltatásnak, a Vevő általi, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvétele napjától számított tizennégy napon belül gyakorolható az említett elállási jog.
11.3. A 11.1 – 11.2.
sz. alpontokban foglaltak nem érintik a Vevőnek azon jogát, hogy a fent meghatározott
elállási jogát – amennyiben a 11.4. sz. alpontban említett kizáró feltétel nem
áll fenn - már a szerződés megkötésének a napja és az áru átvételének a napja
közötti időszakban is gyakorolhassa. Vagyis az elállási jog gyakorlásának az
időtartama - amennyiben az elállás kizáró feltétel hiányában gyakorolható - már
az adásvételi szerződés megkötésének a napján megnyílik és mindaddig tart, amig
az említett 14 napos határidők le nem járnak.
11.4. A Vevő nem gyakorolhatja az elállási jogát
·
olyan nem előre gyártott áru (termék) esetében,
amelyet a Vevő utasítása alapján vagy
kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru (termék) esetében, amelyet
egyértelműen a Vevő személyére szabtak.
· romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző áruk (termék) tekintetében.
· olyan zárt csomagolású áruk (termék) tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
· olyan áru (termék) tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
11.5. Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell
tekinteni, ha a Vevő a 11.1. – 11.3. sz. al-pontokban említettek szerint, a
11.4. sz. alpontban nem ütköző elállási nyilatkozatát határidőn belül
elküldi. Jogvita esetén, a Vevőt terheli annak a bizonyítása, hogy a jogszerű
elállási jogát megfelelő módon, és határidőben gyakorolta.
11.6. Az Eladó a Vevő jogszerű elállási nyilatkozatát
annak megérkezését követően köteles e-mail útján a vevő részére haladéktalanul visszaigazolni.
11.7. A Vevő - a Rendelet 22 §-ban
foglaltaknak megfelelően gyakorolt - jogszerű elállása esetén, az Eladó – a 11.9.
sz. alpontban rögzített visszatartási jogának a gyakorlása hiányában - haladéktalanul,
de legkésőbb az elállásról való tudomás-szerzésétől számított tizennégy napon
belül az alábbi
kivételekkel visszatéríti a Vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes
összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a
szállítási díjat is.
Kivételek:
· Amennyiben a Vevő a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott, akkor az ebből eredő többletköltségeknek a visszatérítése az Eladótól nem követelhető. Ilyen esetben tehát a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn az Eladónak a visszatérítési kötelezettsége.
·
Az előírt tájékoztatási kötelezettségnek a
teljesítése folytán, a Vevő terhére esik, az áru
jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges
használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés. Ezért az ilyen
értékcsökkenésnek az összegét az Eladó jogosult az általa visszatérítendő
összegből levonni.
Az említett kivételeken túl, a
Vevőt további költség és egyéb kötelezettség nem terheli.
11.8. A Vevőnek
visszajáró összeg – amennyiben a technikai feltételek lehetővé teszik - a Vevő
által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon kerül visszatérítésre. A Vevő
kifejezett beleegyezése alapján, az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot
is alkalmazhat. Az ebből netán keletkező többlet-díjat az Eladó viseli. A Vevő által hibásan és/vagy pontatlanul
megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelmes
visszafizetés miatt, az Eladó fizetési késedelme nem állapítható meg, s így őt,
az ebből eredő esetleges károkért, a helytállási kötelezettség sem terheli.
11.9. Az Eladó a 11.10. sz. alpontban foglaltak alapján
– amennyiben az árut a Vevőtől nem maga
fuvarozza vissza - mindaddig visszatarthatja a Vevőnek visszajáró összeget,
amíg a Vevő az adásvételi szerződés tárgyát képező árut – részére vissza nem
szolgáltatta, vagy az Eladó részére kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt –
pld. fuvarozó-, futár, vagy a posta stb. igénybevételével – az Eladónak visszaküldte.
A visszatartási jog megszűnte tekintetében, kettő időpont közül, mindig a
korábbi idő-pontot kell figyelembe venni. Az Eladó részére utánvéttel vagy
portósan feladott küldemények a vissza-tartási jogot nem szüntetik meg, mert az
Eladó, az ily módon visszaküldött árut nem fogadja vissza.
11.10. Elállása esetén, a Vevő – amennyiben az árut az
Eladó nem maga fuvarozza vissza - köteles azt haladéktalanul, de legkésőbb az
elállás közlésétől számított tizennégy napon belül, az Eladó részére visszaküldeni,
illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott
személynek átadni. Az árut – amennyiben azt az Eladó nem maga fuvarozza vissza
– minden esetben az Eladó
címére kell visszaküldeni, illetve visszajuttatni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek
minősül, ha a Vevő a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. Amennyiben az
árut az Eladó nem maga fuvarozza vissza, a Vevő viseli az áru visszaküldésének
közvetlen költségét.
11.11. Ha a megkötött adásvételi szerződéshez járulékos szerződés is kapcsolódik, akkor a Vevő elállása a járulékos szerződést is felbontja. A Vevő az Eladónak a járulékos szerződés felbontásából eredő kárát nem köteles megtéríteni, és a szerződés felbontásával összefüggésben tőle egyéb költség – a Rendelet 23. § (3) bekezdésében, valamint a 24-26. §-ban meghatározott esetek kivételével - nem követelhető.
11.12. Eladó rögzíti, hogy a Vevő elállási jogával kapcsolatos tájékoztatási kötelezettségének eleget tesz azáltal, hogy weboldalán megtekinthetően és egyben letölthető módon is közzéteszi a jelen ÁSZF-et, illetve, hogy a weboldalán történő vásárlási folyamat végén, azzal a felhívás- alkalmazással, miszerint az a rendelés leadása előtt a Vevő minden esetben köteles nyilatkozni arról is, hogy megismerte és elfogadta Eladó Általános Szerződési Feltételeit, ismételten felhívja Vevőinek a figyelmét az ASZF-, és annak keretében az elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályok megismerésének a szükségességére.
11/A. A fogyasztónak minősülő Vevőt
megillető un. fix határidős szerződések teljesítésének elmaradásához kapcsolódó
elállás
Ha az adásvételi szerződés teljesítési ideje a
szerződés megkötéséhez kapcsolódó valamennyi
körülményre figyelemmel alapvető fontosságú, vagy a Vevő a szerződés megkötése
előtt tájékoztatta az Eladót annak alapvető fontosságáról, akkor a szerződést
olyannak kell tekinteni, mint amit a meghatározott teljesítési időben - és nem
máskor - kellett volna teljesíteni, így attól a fogyasztó póthatáridő tűzése
nélkül jogosult elállni. Ekkor – amennyiben a Vevő az elállási jogát gyakorolja
- az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb
az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti
a Vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a
teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.
12. Jótállás
Az Eladó által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az Eladó pontos információt tud adni. Jótállás esetében a Vevőt a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garanciális feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.
13. Szavatosság
A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.
14. Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.
15. Adatkezelés
Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben az alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb.). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók.
Az alábbi linken letölthető adatvédelmi nyilatkozatunk:
ÁSZF